Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i  załatwiania spraw:

 

Sprawy są załatwiane osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Dział Obsługi Klienta: wew. 0

Dział Księgowości: wew. 1

Dział Techniczny: wew.2

Dział Rozliczeń sprzedaży wody i wodomierze: wew. 3

 

Sprawami związanymi z awariami infrastruktury wodociągowej/ kanalizacyjnej zajmuje się:
w dni robocze w godz. 7.30-15.30 Biuro Obsługi Klienta: tel. +48 77  405 59 00 w dni wolne od pracy oraz w godz. 15.30-7.30 Telefon awaryjny 994

 

Rozliczenia i płatności

Rozliczanie odbiorcy usług następuje od momentu zainstalowania i zaplombowania wodomierza/przepływomierza oraz zawarcia umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Podstawą rozliczenia za świadczone przez Spółkę usługi w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków są wskazania wodomierza/przepływomierza oraz obowiązująca taryfa cen i opłat za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków świadczone na terenie miasta i gminy Zdzieszowice.

Płatności mogą być dokonywane:

  • bezgotówkowej za pośrednictwem poczty lub banków lub innej placówki finansowej.