- Informacje dodatkowe
- Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw:
Sprawy są załatwiane osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Dział Obsługi Klienta: wew. 0
Dział Księgowości: wew. 1
Dział Techniczny: wew.2
Dział Rozliczeń sprzedaży wody i wodomierze: wew. 3
Sprawami związanymi z awariami infrastruktury wodociągowej/ kanalizacyjnej zajmuje się:
w dni robocze w godz. 7.30-15.30 Biuro Obsługi Klienta: tel. +48 77 405 59 00 w dni wolne od pracy oraz w godz. 15.30-7.30 Telefon awaryjny 994
Rozliczenia i płatności
Rozliczanie odbiorcy usług następuje od momentu zainstalowania i zaplombowania wodomierza/przepływomierza oraz zawarcia umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Podstawą rozliczenia za świadczone przez Spółkę usługi w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków są wskazania wodomierza/przepływomierza oraz obowiązująca taryfa cen i opłat za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków świadczone na terenie miasta i gminy Zdzieszowice.
Płatności mogą być dokonywane:
- bezgotówkowej za pośrednictwem poczty lub banków lub innej placówki finansowej.