Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu WCAG
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sprawy są załatwiane osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Sprawami związanymi z:

  • odczytami wodomierzy
  • rozliczaniem za dostawę wody/odprowadzanie ścieków

zajmuje się Dział Księgowości: tel. 509-844-258

Sprawami związanymi z wydawaniem:

  • zapewnień dostawy wody/odbioru ścieków
  • warunków przyłączenia
  • uzgadnianiem dokumentacji technicznej
  • sprawami związanymi z wymianą/legalizacją/plombowaniem wodomierzy

zajmuje się Dział Techniczny: tel. 690-963-927, 77-544-59-41

Pozostałymi sprawami zajmuje się Biuro Obsługi Klienta: tel. 534-710-346

Sprawami związanymi z awariami infrastruktury wodociągowej/ kanalizacyjnej zajmuje się:
w dni robocze w godz. 7.30-15.30 Biuro Obsługi Klienta: tel. 534-710-346, 77-544-59-41
w dni wolne od pracy oraz w godz. 15.30-7.30 Pogotowie Wodociągowe tel. 692-327-425

Rozliczenia i płatności

Rozliczanie odbiorcy usług następuje od momentu zainstalowania i zaplombowania wodomierza/przepływomierza oraz zawarcia umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Podstawą rozliczenia za świadczone przez Spółkę usługi w zakresie dostawy wody i odprowadzania ścieków są wskazania wodomierza/przepływomierza oraz obowiązująca taryfa cen i opłat za usługi zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków świadczone na terenie miasta i gminy Zdzieszowice.

Płatności mogą być dokonywane:

  • bezgotówkowej za pośrednictwem poczty lub banków lub innej placówki finansowej.