Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

"Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.wik-zdzieszowice.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Magdalena Traczyk — email: traczyk.magdalena@wik.zdzieszowice.pl lub telefonicznie 77 544 59 41 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Do budynku prowadzi jedno ogólnodostępne wejście od ulicy Wschodniej.  

Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. 

Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.

W budynku brak jest windy oraz toalety dla osób niepełnosprawnych. 

Brak jest podjazdu prowadzącego do drzwi wejściowych. Przed drzwiami głównymi budynku znajduje się domofon, za pomocą którego zostaje przywołana odpowiednia osoba merytoryczna do załatwienia sprawy osoby ze szczególnymi potrzebami.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W szczególnych przypadkach istnieje możliwość załatwienia spraw poza siedzibą Spółki - bezpośrednio w domu/ nieruchomości Klienta. Osoba, która zamierza skorzystać z możliwości załatwienia sprawy poza siedzibą Spółki, proszona jest o zgłoszenie tego faktu w Spółce, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem. 

Zgłoszenia należy dokonać, korzystając z jednej z następujących form kontaktu:

poczty elektronicznej: bok@wik.zdzieszowice.pl

telefonu - w tym za pośrednictwem osoby trzeciej - nr tel. 77 544 59 41

wyłania pisma na adres: „Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice

 


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoba uprawniona tj. osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się ma prawo do skorzystania z usług tłumacza migowego podczas załatwiania spraw w Spółce. 

Osoba, która zamierza skorzystać z możliwości usług tłumacza migowego, proszona jest o zgłoszenie tego faktu w Spółce, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem. Nie dotyczy to sytuacji nagłych. 

Zgłoszenia należy dokonać, korzystając z jednej z następujących form kontaktu:

poczty elektronicznej: bok@wik.zdzieszowice.pl

telefonu - w tym za pośrednictwem osoby trzeciej - nr tel. 77 544 59 41

wyłania pisma na adres: „Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice

 

Raport o stanie dostępności - stan na dzień 01.01.2021 r. - PDFraport o stanie zapewnienia dostępności stan na dzień 01.01.2021r..pdf (113,35KB)