Deklaracja dostępności
"Wodociągi i Kanalizacja" Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.wik-zdzieszowice.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niektóre pliki opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Magdalena Traczyk — email: lub telefonicznie 77 544 59 41 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi jedno ogólnodostępne wejście od ulicy Wschodniej.
Przed budynkiem wyznaczono 1 miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Wejście nie jest zabezpieczone bramkami.
W budynku brak jest windy oraz toalety dla osób niepełnosprawnych.
Brak jest podjazdu prowadzącego do drzwi wejściowych. Przed drzwiami głównymi budynku znajduje się domofon, za pomocą którego zostaje przywołana odpowiednia osoba merytoryczna do załatwienia sprawy osoby ze szczególnymi potrzebami.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W szczególnych przypadkach istnieje możliwość załatwienia spraw poza siedzibą Spółki - bezpośrednio w domu/ nieruchomości Klienta. Osoba, która zamierza skorzystać z możliwości załatwienia sprawy poza siedzibą Spółki, proszona jest o zgłoszenie tego faktu w Spółce, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem.
Zgłoszenia należy dokonać, korzystając z jednej z następujących form kontaktu:
poczty elektronicznej: bok@wik.zdzieszowice.pl
telefonu - w tym za pośrednictwem osoby trzeciej - nr tel. 77 544 59 41
wyłania pisma na adres: „Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoba uprawniona tj. osoba doświadczająca trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się ma prawo do skorzystania z usług tłumacza migowego podczas załatwiania spraw w Spółce.
Osoba, która zamierza skorzystać z możliwości usług tłumacza migowego, proszona jest o zgłoszenie tego faktu w Spółce, w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed tym zdarzeniem. Nie dotyczy to sytuacji nagłych.
Zgłoszenia należy dokonać, korzystając z jednej z następujących form kontaktu:
poczty elektronicznej: bok@wik.zdzieszowice.pl
telefonu - w tym za pośrednictwem osoby trzeciej - nr tel. 77 544 59 41
wyłania pisma na adres: „Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice
Raport o stanie dostępności - stan na dzień 01.01.2021 r. - raport o stanie zapewnienia dostępności stan na dzień 01.01.2021r..pdf (113,35KB)